Qui és el responsable del tractament de les dades?
- Identitat: REALINVEST ESTUDI JURÍDIC (Miguel Ángel Mas Fusta)
- NIF/CIF: 78084018F
- Adreça: C/ Marià Ribas i Bertran, nº 46. CP 08304 – Mataró (Barcelona)
- Telèfon: 665.050.935
- Correu electrònic: info@realinvest.cat
- Delegat de PD: info@realinvest.cat
- Col·legiació: Col·legiat a l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Mataró (ICAMAT)
- Registre d’Agents Immobiliaris de Catalunya
Normativa de referència
Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016 (RGPD).
Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals (LOPD-GDD).
Amb quina finalitat tractem les dades personals?
A REALINVEST ESTUDI JURÍDIC (el titular del qual és Miguel Ángel Mas Fusta), tractem la informació que ens faciliten els/les interessats/des (o els seus representants legals) amb la finalitat de:
- Gestionar la relació professional o comercial amb els nostres clients i proveïdors i, en particular, prestar els serveis que ens encomanin els primers.
- Gestionar les consultes i peticions d’informació rebudes per part dels/de les interessats/des.
- Gestionar la relació comercial mitjançant l’enviament d’informació d’interès sobre els nostres serveis als/les clients, antics/antigues clients/es i interessats/des.
Amb les dades personals, no elaborarem perfils comercials ni prendrem decisions automatitzades basades en aquestes.
Quin tipus de dades recollim?
En aquesta pàgina web podem recopilar les següents dades personals:
- Dades identificatives i de contacte: nom i cognoms, DNI/NIF, adreça, telèfon, correu electrònic.
- Dades bancàries, en determinats casos.
- Dades financeres i/o de propietats immobiliàries, en determinats casos.
No recollim ni tractem categories especials de dades a través de la pàgina web.
Si no se’ns proporciona alguna d’aquestes dades personals, o l’interessat/da s’oposa al seu tractament o en sol·licita la supressió, és possible que no puguem prestar els serveis encarregats com a finalitat del tractament.
Durant quant de temps conservarem les dades personals?
Les dades personals que ens faciliteu es conservaran:
- Mentre es mantingui la relació mútua, en primer lloc.
- Mentre un/a interessat/da no s’oposi al tractament, o en sol·liciti la supressió i es mantingui l’interès legítim del responsable, en segon lloc.
- Mentre les dades personals s’hagin de conservar per una obligació legal, en tot cas.
Cal tenir en compte que determinades dades personals han de conservar-se durant un termini mínim imposat per la llei. Per exemple:
- Dades amb transcendència fiscal i tributària: 4 anys.
- Dades amb transcendència mercantil, si escau: 6 anys.
- Dades de riscos laborals i similars, si escau: 5 anys.
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?
La base legal per al tractament de les vostres dades és:
- Consentiment exprés obtingut de l’interessat/da, en el cas de les peticions d’informació rebudes a través de la pàgina web (formulari de contacte).
- Execució d’un contracte o relació de tipus contractual, en relació amb els clients i proveïdors, en el marc de la prestació del servei encomanat.
- Interès legítim i ponderat del responsable, quan el consentiment no sigui la base legal, especialment per enviar informació comercial a clients i/o antics clients.
El consentiment atorgat podrà ser revocat en qualsevol moment, mitjançant un escrit exprés i inequívoc dirigit a les adreces indicades al final d’aquest text.
A quins destinataris es comunicaran les dades personals?
Les vostres dades personals no es comunicaran a cap persona o empresa, ni s’utilitzaran per a una altra finalitat, excepte les cessions legítimes que puguem fer a empreses associades o col·laboradors/es necessaris/es, o bé als registres públics i a les Administracions Públiques competents.
No obstant això, les dades es podran comunicar quan:
- La comunicació es faci en compliment d’una obligació legal.
- La comunicació es faci en interès legítim i ponderat del responsable.
- Ens ho autoritzeu amb finalitats comercials, amb el consentiment corresponent.
En cas de contractar-nos la prestació de serveis jurídics o immobiliaris, les dades necessàriament seran cedides a les Administracions Públiques o als registres corresponents, quan escaigui, per gestionar els tràmits necessaris per dur a terme l’expedient o procediment.
Les vostres dades personals sí que seran cedides necessàriament per poder prestar-vos els nostres serveis a l’empresa de serveis informàtics i a l’entitat financera, si és el cas.
En aquests casos, la cessió es farà a empreses de la UE que formen part de l’espai europeu de seguretat per a la transferència de dades personals.
Les vostres dades també es podrien cedir, en cas d’utilitzar els serveis d’emmagatzematge i tractament al núvol o cloud de Google, a aquesta empresa dels EUA, que té la seva pròpia política de privacitat:
(https://policies.google.com/privacy?hl=ca ).
Quins són els vostres drets?
- Qualsevol persona té dret a obtenir informació sobre si aquest despatx està tractant dades personals que la concerneixin.
- Els/les interessats/des tenen dret a accedir a les seves dades personals que estiguin sent tractades, així com a sol·licitar-ne la rectificació si són inexactes o errònies, o si escau, a sol·licitar-ne la supressió quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals van ser recollides.
- En determinades circumstàncies previstes a l’article 18 del RGPD, els/les interessats/des poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades.
Com es poden exercir aquests drets?
- Mitjançant un escrit dirigit a: c/ Marià Ribas i Bertran, nº 46. CP 08304 – Mataró (Barcelona).
- Mitjançant la direcció electrònica: info@realinvest.cat
Quines altres vies de reclamació existeixen?
Si un/a interessat/da considera que els seus drets no han estat degudament atesos, té dret a presentar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD):
https://www.aepd.es/.